torstai 6. toukokuuta 2010

Nettishoppailua

Viime viikolla sain vihdoin aikaiseksi  nettishoppaussession osa I
Olin jo jonkin aikaa selaillut Evansin ja Nextin sivuja pähkäillen kesävaatteiden täydennyksen kanssa, oman lusikkansa soppaan lisäsi vielä taannoinen vierailu HM:ssa, josta mukaan tarttui jo aiemmin esittelemäni vaatteet.
Evansilta tilaamani vaatteet ilmestyivät postilaatikkoon tiistaina, minä tietenkin innoissani avaamaan pussia ja sovittelemaan vaatteita.

Farkut jotka olin tilannut osoittautuivat ainakin kaksi ellei peräti kolme numeroa liian suuriksi. Voi, mikä pettymys. Kasvunvaraako olin ajatellut ostaa? [Koko on 30 (EUR 58) ja nämä saa ostaa pois ken haluaa hintaan 29,50€ Evansin hinta 29,50£].
Farkkujen lisäksi olin tilannut tunikan mustasta kiiltävästä materiaalista, jossa oli alareunassa beigejä kukkia ja taakse solmittavat nauhat. Ainakin koossa 28 oli minulle aivan liian suuri yläosa, niin että olkapäät valahtivat. Juu ja tiedetään, mulla on pullonkaulahartiat. Tämän saa lunastaa hintaan 35,-€, Evansin hinta 35,-£


Edellisten lisäksi olin tilannut tuplapakkauksen ns. secret support toppeja (pakkauksessa valkoinen ja musta), jotka osoittautuivat aivan nappiostokseksi. Valkoinen toppi menee hyvin aiemmin esitellyn HM:n tunikan alle. Läpikuultavan kankaan ansiosta kun tunikasta näkyy läpi sekä rintsikat että vatsamakkarat.

Kuolasin pitkään asustesivuilla oheista huivia. Ajattelin, että se olisi täydellinen valinta värinsä puolesta kesähuiviksi. Huivi tuli samassa paketissa muiden tuotteiden kannsa, mutta sen väri ei ollut ollenkaan niin kirkas kuin kuvassa vaan jotenkin samea. Materiaali oli kovin karkeaa, en tiedä olisiko mahdollisesti pehmennyt pesussa. No tämä kelpasi varhaisaikuiselle, jonka mielestä huivi on tosi makea. Ehkä vika sitten olikin vain minun päässäni.



Jos haluat ostaa omaksesi farkut tai tunikan, nopeat yhteydenotot s-postiin Fantsula@gmail.com
Nouto Espoosta tai treffit pk-seudulla tai postitus, kun rahat ovat tulleet tilille.

2 kommenttia:

  1. Hei!
    Farkut kiinostaa, mutta jostain syystä en näe niiden kuvaa!!?!!
    Voisitko laittaa linkin tms, että pääsisin katsomaan? Kiitos!

    KR

    VastaaPoista
  2. OHO! En huomannut päivämäärää... Taodan olla hieman myöhässä! :D

    VastaaPoista